Friday 11 April 2014

Heartless - Lifeless

Assalamualaikum 

Hai baru sampai rumah act. Hmm bosan lah dengan benda ni. Penat la. Sampai bila nak macam ni ? Hmm suka hati lah . Kalau kau rasa benda ni betul okay just go on. Aku tak larat.

Okay minggu ni homework takde la padat sangat . Bolehla and ada 2 sekolah hantar budak diorang pi sharodz. Saikhad and Malim . Aku bukan jenis yang senang bercampur . Malu aku ni berlebih siket kehkeh. So aku buat dek jela. Kawan yang lain je tegur diorang . Aku just senyum and bajet bajet ayu depan diorang hahaks. Padahal belakang lain cerita. Hmm dah lama tak update. Entahlah takde benda nak cerita lagipun blog ni open. Tak nak share semua benda eh apa ni . Okay ha exam. Markah aku teruk sangat. Bajet berangan nak 9A tapi tengoklah result aku ujian 1 nih. 7A pun tak lepassss. Ada C pulak tu . Hmm 5A3B1C. Sejarah aku memang tak kamcing la. Nampak sangat aku tak rajin membaca kan ? Haha yeah thats true. Aku paling malasssss baca buku. Tapi novel rajin hihiksss . 

Hmm dak ayu sibuk suruh aku update blog. Hah ni dah update dah haha. Okay nak makan jap. Okay dah kenyang. Hmm awal-awal form 3 ni tak struggling sangat lagi . Tapi tengok ah nanti time bulan 5 peh peh. Memasing akan rasa cam eihhh penat stress . Eh tak aku je kot rasa macam tuh.

Hah forgot to tell you la. Last week pertandingan kawad JPAM . And sharodz got the first place ! Yeah alhamdulillah tak sia sia berlatih petang malam. Berbaloi. Hmm habis berbelang muka haih. Hitam sia. Ahah okay tak kesah lah . Math form 3 is better than math form 2 . Maksud aku tak sesusah form 2. Nasib baik ~

Takde apa lah nak habaq. Em everything is okay . Biasalah masalah tak pernah takde . Okay thats all for today haha . Thank you . Assalamualaikum


No comments:

Post a Comment

Leave your comments here , syukran :D