Saturday 11 May 2013

My rainbow :]

Assalamualaikum . Bonjour ! Lama tak nyonteng kat blogsayangs . Mwehehe , okay . Straight to the point . Today , aku nak story story pasai pelangi yang bikin hidup wa ceriaa . Cewahh , ni ni . Kawan aku , semua aku sayang . Kat kelas kan , kalau tak buat bising sekali , memang terbalik ah dunia kan . Aten , Dayah . Kitorang menggila dalam kelas . Meh meh aku kenaikan sesorang . The first one is :

 Fatin Nordiana bt. Johari 
Budak nii , Bherp abadi kadang kadang gaduh , kadang kadang tak apa entah . dulu aku tak rapat langsung dengan dia . Tapi kan , tahun ni dia duduk depan aku . Aku pulak masuk wardat . Kami jadi rapat . Aku tak sangka aku akan rapat dengan dia . Sebab tahun lepas serious dia diam jeeee . Haha , aten aten . Aku pernah cry cry sebab kau marah aku . Haha , laka laka jee . Aten , thanks sebab kau dengar semua problem aku . Appriciate sangat . sekarang dia tablemate aku :P Sayang engkau forever and ever .

 Nur Hidayah Nadhirah bt. Mohd Satar 
Jyeah , my bherp special aku selama berapa bulan entah . Hehe , dulu dia tablemate aku , tapi dah berpisah *cewahh* . Sebelah jeee , cuma ada ruang untuk bagi orang jalan . Kira jauh jugak lah . Haihh , aku sayang dia . Even dia kadang kdang meninggikan ego dia . Takpee , lama lama aku terima . Keep calm and smile . Hehe , dulu dia selalu buat RajaLawak kat sebelah aku . Mengongs ~ Haha .

 Nurul Syahira bt. Ropa 
Okey dia ni . Dulu dormate aku , sekarang arasmate aku . Haha , taklahh , kitorang satu aras . So okey lahh . Selalu turun subuh sama sama . Dia selalu copkan sinki aku . Ahaks , dia pun bherp aku juga . Dia pun tablemate aku jugak tapi selang sorang , si Aten . Huhu , Kitorang duduk tigatiga macam tadika punyaa XD
Dia pun wardat jugak , dia AJK Sej . Eh , dahla aku hantar nota lambat . Nasib dia bestfriend aku , boleh cover cover . Haha , ambillah kesempatan dalam kesempitan XD

Farisya Farhana bt. Mahamud
Alahui , dia . Sayang dia much much . Dia kakak aku . Kakak tipu tipu . Means kakak angkat . Hehe , ayat mengong . I sayang dia . She's my sunshine . Without her , haih i don't know lah camane my hidup . Dia form 3 , PMR lah kan . Good luck ,yayang . Dia selalu dengau prob prob aku . Tu yang sayang tuu . Hehe , dia comel . Tak cayyee ? Buka FB dia , haih . Takpayah lahh . Hem , satu je nak cakap , aku sayang diaaaaaa :]

Nur Ameera Farahin bt . Mohd Said
Oh yeaaa , dia kakak aku paling first sekali . Love you munchies munchies kak . Even tak berapa rapat , I tetap sayang you . Forever and ever , twinny kita XD Muka I sama tau macam kakak ni . Bajet , bajet -,- Dia form 5 , good luck jugak . SPM , straight A punya lah (Y) Kakak kan pandai :] Okey , i just wanna say that i love you kakak . Thanks for everything , sys <3

Hanis Tasnim bt. Abdul Wahid
Ahauu , dia kakak tipu tipu aku jugak . Dia form 4 , hehe . Dulu kami rapat , rapat sangat sangat . Tapi maybe this year dia buzy kot . So renggang siket . Tapi aku tetap sayang dia tau . Kelas dia atas kelas kau jeee , haha . Hari hari jumpa , even tak bertegur sapa . Tak kesahlaa , janji dapat tengok dia XD Sayang dia much much . Hehe :]

Tumblr_lawayoxyen1qajjdco1_500_large

Ha itu leeee semua pelangi hidup aku . Diorang takde , alahai hidup aku kelam mambang . Dalam suka, duka , diorang selalu ada . Ya Allah , terima kasih banyak banyak sebab Kau kurniakan sahabat yang baik seperti mereka :') Mereka awesome sangat XD I love uolls .




No comments:

Post a Comment

Leave your comments here , syukran :D