Friday 24 May 2013

Wardatuddiniah ^^

Assalamualaikum .
Hello , hehe . Cuti sekolah bermula . Okey , apa nak buat ? Hemmm , tak tau lah . K, sinilah sinilah nak cerita . Hari Rabu haritu , aku dengan kakak kakak wardat pergi SMKA Maahad Hamidiah , Kajang ^^ . Ada nasyid . Best best jugak . Dari SHARODZ pukul 6.30 pagi , sampai Maahad pukul 8 lebih kot . Kalau tak silaplah . Pastu , ada explore race , tilawah Al-Quran . Best , sedap sedap . Dah habis semua tu , kitorang Solat Dhuha dekat surau sekolah tuu . Pastu baca Yaasin . Tenang hati . Hehe ^^

Dah habis , ustaz kata ustaz tempah hotel . Sumpaa , tak expect pun . Haha , hotel budget jee . Tapi okey laa . Ada astro , hehe . Nama hotel tu hotel ........ AMANI . ha , tula nama eh . Ustaz suruh berehat . Best , menggila gila dalam bilik tu dengan kakak kakak . Haha , 1.15 pergi sekolah Maahad balik . Nak soundcheck . Huhu , seronok . Hehe , dah habis semua tuuuu , dalam pukul 4 lebih camtu balik hotel balik . Sebelum tu ada akak pertandingan khat . Dia tulis khat cantik sangat . Hehe , kk . Perjalanan nak balik hotel tu , singgah kedai beli makanan .

Aku beli waffer jeee . Takde mood nak makan .Pastu balik hotel . Tengok tv , cerita pasal Jepun -,- pastu kakak WD suruh semua makan TELUR MENTAH 0.o Goshh , serious aku nak muntah . Nanges nanges aku makan tau . Yang putih okey lagi , tapi yang kuning tuuu ..... E.R.R taknak cakap . Uek uek . Pastu pukul 6.10 minit haha . ingat lagi , semua siap siap tukar baju pakai tudung . Pergh , menyirap bila pakai tudung . Susah nak mati .

Geram gila time pakai tudung . Tudung tu licin , berbatu batu -,- Hehe , kpineee takpe laa . Best jugak pakai tudung tuu . Baju aku besar berrrr . Tengok video atas stage , pergh , gemuk gila aku . Padahal tak pun , hehehe .Dah tu jeee , pastu check out hotel , terus pergi SMKA Maahad Hamidiah tuu . Time tu tangan aku dah start menggigil . Seriously , fuhh . Cuak gila .

Sampaii Maahad . And you know what ? Aku baru tahu yang sekolah aku je perempuan , yang lain lelaki . Gilaa ! Terkejut beruk aku tahuu . Before pertandingan bermula , kitorang hissing bubbling kat luar . Hehe , tengah tengah berlatih tu kan . Tiba tiba ... Kak Pahhhhhhhhhhhhhhh ! Hehe , kak Pah datang . Suka laaa , pastu kak Pah betulkan tudung aku ^^ Haha lawak lawak . Pastu berlatih berlatih berlatih . And pukul berapa tah , tiba giliran SHAROD . Fuh , menggigil . Aku pegang mic bergoyang goyang ha .

dah semua , nyanyi nyanyi nyanyi . Pastu orang tu straight bagi komen auu . Komen dia , hemm . Tak tahu nak cakap apa . What is the meaning of 'PAWANA' ? Cari dalam kamus , AWAN or ANGIN ? ANGIN lahh . Ada akak tu baru cari dalam kamus tauu . Tapi biarlah . Kak Pah kata biar kitorang ada pengalaman . Yes , pengalaman itu penting . Hehe , Itu lah kisahnyaaa . Eh kitorang dapat aiskrim ! Haha , best best -,-

Kitorang dapat no 4 . Aku sedih sebab aku tak buat apa yang patut aku buat . Nangis lah :( Haha , bajet . Hem tulah kisah nyaa . Kitorang balik hostel malam tu jugak . Sampai hostel pukul 3 lebih PAGI . Ngantuks ~ Esok nya bangun pukui 5.30 . Haaaaaa , penat gila . Pastu haritu kebetulan kitorang tak belajar langsung . Best , aku pun tidur dalam kelas ^^ Hehe , sakit lah jugak kepala ni tidur atas meja keras tu . Aku mengukur meja dalam 1 jam lebih jeeee . Pastu bangun snap snap gambar dengan kawan kawan . Hehe , tu jela . Dah lah penat menaip . Hem , kbye . Assalamualaikum . Saaaaaaaaaaaaaaaayang Wardat :*

Xmr0nh5w0sfcfxra5fi5467hh7ey5g38
* Wardat , tapi tak cukup orang lah -,-*

No comments:

Post a Comment

Leave your comments here , syukran :D