Tuesday 31 December 2013

Beshtieshhhhhhh :*

Assalamualaikum wahai hamba Allah sekalian x)

Untitled

Hai hai , pekbo kome ? Hihi , sekarang dah pukul 12.44 malam . Tak pagi . Eh em entah . Tadi baru lepas call call dengan sorang budak . Yeh budak . Em budak lah eh . Hehehe , eh aku dedicate gambar kat atas tu untuk budak tuuuuuu , kihkih ^^ Sila terharu sila terharu xD Em , tetibe nak buat entri pasal ini budakkkkk .


Ini dia itu budak :P Nama diberi Fatin Nordiana bt Johari . Umur 51 *terbalikkan* tahun *15 to be okay* . Hehe , sama sekolah dengan wa . Satu kelas dengan wa juga pun . Em , cun tak ? Cun tak ? Hahaha , sila fikir balik sebelum berkata xD K gurau jeh makcik . Jangan marah loo . 

Dia ni masuk time form 1 kud . Tapi langsung tak rapat dengan dia even satu kelas. Tegur pun kadang kadang je. Aneh aneh ~ Hihi , tapi naik form 2 kitorang start rapat. Start aku masuk wd , start aku duduk belakang dia . We become a sweet besties . Hahah . Kitorang rapat sangat . Sangat rapat sehingga datanglah org ketiga . Hehe , you tahu aten.

Datangnya org ketiga tu tak menjejaskan pape pun . Cuma kitorang tak se'kepit' dulu lah . Hem , dia lah tempat aku ngadu-2 . Aku lah tempat dia ngadu-2. Haha , we help each other okay . Kalau dia ada prob , aku ada prob ke . Kitorang solve sama sama . K shuwit tak ? Hahaha sila jangan muntah ye x)

Walaupun kadang kadang kitorang gaduh ke apa , dia kata dia takde niat pun nak marah aku . Auu hahaha . Kitorang gaduh sweet-2 ah . Hehe , nyanyi bersama . Ehemmm , ketawa bersama , menangis bersama nananana . Tetibe nak nyanyi lagu black pulak . Heishh , dah tengah malam nih , kang ada jiran sebelah bangun bawak kuali kang x)

Hem, suara dia sedap wehhhh :P Nak dengo ke ? Bukak video BNM yg aku post dulu dulu . Alah korang bukan baca pun ~ Haha , k dia solo , solo terbaikkkk :P

Haha aten aten . Kau tengah baca nih mesti tengah sengih sengih kan sekarang ? Aku nampakk , blog aku ada cctv . Hehe , weh weh wa mahu cakap sama lu . Lu wa punya kawan yg wa sayang . Haha terima kasih sebab tegur aku selama ni . Salah silap aku harap kau ampunkan. Makan minum aku , harap kau halalkan . Duit yg aku pinjam , harap kau ingatkan untuk aku bayar balik , hehe . You're my best friend ever , insyaAllah :)

Forever?
Yes , tu je aku mintak . Harap kau tunaikan . Tolong eh , aku perlukan kau untuk bimbing aku . Aku perlukan kau ceriakan aku , hehe . Please aten , stay with me , forever . ILY :')

*Hehehe , sweet pulak aku malam ni . Haha lawaknya -_-*

Alaaaaaaaa , dah nak balik asrama . Btw , doakan aku untuk PBSMR . Doakan hasrat aku nak banggakan parent aku tercapai tau tau . Sayang mu muah muah :P






No comments:

Post a Comment

Leave your comments here , syukran :D