Tuesday 24 December 2013

Sekolah ? Sekolah ? Fuh fuh .



Hai hai . Hehe , kat rumah ni . Baru lepas balut buku tulis . Excited nak naik sekolah ni -,-' Hem , lagi berapa hari je nak naik sekolah ? Harini , esok , lusa , tulat ...... lagi 8 hari ! Bukan seminggu , bukan 2 minggu , bukan 1 bulan ! Lagi lapan hari weh ! LAPAN L-A la P-A-N pan LAPAN ! Fuh tak sangka kan ? Adik aku kata 'eh pejam celik pejam celik dah nak naik sekolah dah . ifan dah jadi form 1 ummi' haha . Aku memang tak sangka yg dia dah form 1 . Dan aku jugak tak sangka yg aku form 3 tahun depan . Hemmm .

Dah form 3 k, sila sedar aqilah . Kau ada tanggungjawab yg kau kena buat tahun depan . Dapat straight A dalam PBSMR tuh . Ummi baru cakap semalam ' ummi berharap sangat-sangat alon dapat straight a periksa tahun depan tau. ummi berharap sangat. nanti boleh pindah sekolah bagus-2. Bangga ummi' k aku rasa macam fuhh aku nak buat ummi gembira. aku nak buat ummi bangga . yes , aku nak .

Cuti ni aku dah banyak buang masa . em , tahun ni aku kena usaha . Yes , aku sayang ummi . aku sayang abah. Aku nak buat dioran happy !!! Em , teringat pulak semua motivasi Dato' Fazley kat radio . Hem :/



Yes. haha tapi yg tu terlebih bersemangat . Hem , ha ni lagi 2 gambar nak tunjuk . hahahahhaha.,



Haaa , gambar tak boleh blahh . Haha , seram gak PBSMR ni ken ? haha k . ni je nak post . Bosan sebenarnya then tetibe teringat yg sekolah dah nak bukak . So buat lah post ni. haha . Form4 aku nak pindah . Ummi kata boleh pindah tpi dgn cara baik lah . Means jangan pindah sebab kena tendang sebab result hampeh. Pindah sebab result bagus . Haa gituu . Haha , okey ngantuk . Bye haha

No comments:

Post a Comment

Leave your comments here , syukran :D